קפסולות קפה

  • 1

קפסולות קפה

מכונות קפה, הינם מוצר הכרחי בכל בית עסק, משרד או אפילו בבתים פרטיים. מכונות הקפה מייצרות קפה איכותי, במגוון טעמים וארומות, בדרגות חוזק שונות ובמספר רב של אפשרויות.

כל מכונת קפה דורשת תחזוקה מסוימת ושימוש בחומרים המתאימים למכונה. כל מי שחובב את שתיית הקפה, יודע שהכנת קפה משובח ואיכותי דורשת ידע באיכויות הקפה ובאופן הייצור של גרגירי הקפה. שמירה על טריות הקפה, הכרחית בתהליך הייצור ויש לה השפעה רבה על איכות הקפה. מכונת קפה Espresso אשר עושה שימוש בקפסולות, מתאימה לכל צורך שהוא, עסקי או משפחתי, ולכן, ניתן למצוא מכונות קפה רבות במסעדות, בתי קפה, חדרי ישיבות ועסקים. מה זה בעצם קפסולת קפה ?

 קפסולה היא כמוסה (מיכל אטום) המכילה קפה ומוכנה לשימוש . הקפה אטום בנייר סינון מיוחד, אשר נזרק לאחר השימוש. את הקפסולות מוסיפים אל מכונת קפה, אשר באמצעות חדירה של מים רותחים, המכונה יוצרת מהן אספרסו. מכל קפסולה, ניתן ליצור
כוס אחת איכותית של קפה קרמי ומושלם. הכנת קפה באמצעות קפסולה, נחשבת לנוחה, נקייה ומהירה, והיא אינה דורשת ידע מיוחד. הקפה הקיים בקפסולות נשאר טרי למשך תשעה חודשים לפחות. לאחר פתיחת השקית, טריותו של הקפה הטחון נשמרת למשך 24 שעות, או 3 ימים בקירור.

הקפסולות אטומות לחלוטין ובכך הן מגנות על הקפה מפני תהליכי חמצון, התייבשות או פגיעה בטריות. ישנן מגוון סוגים של קפסולות אילו, אשר מבטאות את הטעמים, הארומות והמרקמים של הקפה. כיף להכין קפה עם קפסולות אילו- מכניסים קפסולה למכונת הקפה ותוך כמה רגעים – כבר נרגיש באוויר את הניחוח של הקפה .הקפסולות נוחות מאוד לשימוש. בכדי להשתמש בקפסולות, יש להכניס אחת אל מכונת הקפה- והמכונה תגיש לנו את הקפה בטעם המדויק ובניחוח הרצוי לנו בדיוק.

שימוש בקפסולות  עדן טל  במכונות הקפה Espresso, הינו רעיון מהפכני להכנת הקפה שלכם, באופן קל, נקי והכי חשוב- במגוון טעמים ודרגות חוזק, לפי טעמכם. קפסולות עדן טל – מעוצבות, נקיות ואיכותיות.

מכונות הקפה המתקדמות   מציאות תערובת הקפה המשובחת ורמת השירות הגבוהה . תערובת הקפה של חברת עדן טל  נושאת אופי ייחודי ומובחר תודות לרמת הפיקוח הגבוהה על כל אחד משלבי ההכנה וייצור הקפה.

חברת עדן טל  עושה שימוש בחומרי גלם איכותיים וירוקים אשר אינם עלולים להסב נזק לאיכות הסביבה . עדן טל עוסקת בתחום הקפה  למעלה מ-15  שנים  ומשרתת מעל  100000 לקוחות ביניהם: מרפאות , מסעדות .פאבים, מספרות ועוד עסקים רבים ובתי אב בכל רכבי הארץ  .

 חברת עדן טל קפה  מספקת סוגים של מכונות קפה   ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים ומוסדיים. נציגי המכירות המנוסים והמיומנים ישמחו להיפגש עם כל לקוח, להגיע אליו ולהציג בפניו את המכונה   שעשויה  לעניין אותו ולהתאים לו.


1 Comment

נדא

אוקטובר 16, 2019at 9:45 pm

קפסולות למכונת קפה perfetto 3100.
רוצה לשאול איזה סוג קפה מתאים לנכונה הזאת? ומאיפה יכולים להשיג?

Leave a Reply

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן