מכונות קפה למשרד קטן

  • 0

מכונות קפה למשרד קטן

ישנם שלושה סוגים של מכונות קפה למשרד קטן שניתן לרכוש:

1.מכונת קפה ידנית– מכונה המתאימה לאנשים שאוהבים קפה איכותי מאוד ורוצים להכין את הקפה בעצמם. הקפה במכונות אלה מיוצר ע"י משיכה חזקה בידית כלפי מטה, כשבמכונות קפה אוטומטיות וחצי אוטומטיות, המשאבה עושה את הפעולה הזאת לבד.

2. מכונת קפה חצי-אוטומטית– במכונה זו, ניתן לשלוט ברמת דחיסת הקפה הטחון, בדרגת הטחינה ובכמות המים שיהיו בסוף בכוס הקפה. לאחר למידה קצרה של שלבי ההכנה, כל אחד יוכל להכין את הקפה כרצונו ובטעם המושלם בשבילו- כמעט מבלי להתאמץ.COFfee-3100

3. מכונת קפה אוטומטית– מכונה זו מייצרת את הקפה לגמרי בעצמה. מסיבה זו לא ניתן לשלוט בדחיסת הקפה הטחון, בדרגת הטחינה של הפולים ובכמות המים. אך הכנת קפה במכונה זו חוסכת הרבה זמן ומייצרת קפה בלחיצת כפתור ובאפס מאמץ.

לסיכום, כדאי  לקנות מכונת קפה למשרד קטן ולהתאים את סוג המכונה למשרד.

כך תרוויחו עובדים רעננים, לקוחות מרוצים וכמובן- קפה איכותי.

מספרים על המלך גוסטבו השלישי, שערך ניסוי על השפעת הקפה, מכיוון שהתנגד לחלוטין לשתיית המשקה. הוא לקח שני אסירים והורה להשקות כל אחד מהם במשקה יחיד עד סוף ימיהם. לאסיר הראשון הוא הביא תה ולשני- קפה. הוא ביקש משני רופאים לבדוק את מצבם הבריאותי ובנוסף לבדוק מי מהם ימות ראשון. כמה מפתיע זה היה, כשהרופאים מתו ראשונים, ואחריהם המלך. וזה עוד לא הכל, כי מסתבר שהאסיר ששתה קפה מת רק לאחר האסיר ששתה תה. זהו רק אחד מהמקרים שבהם הסתבר כי איסור שתיית הקפה אינו נכון.

במקרה אחר, צ'ארלס השני, מלך אנגליה, אסר את שתיית הקפה, אשר כינה כ"משקה הממזרים השחור".בעקבות האהבה וההתמכרויות למשקה, הצו עורר מהומות שגרמו לביטולו תוך 11 ימים בלבד!
גם אתם יכולים להודות שכולנו אוהבים קפה. כולנו זקוקים ללפחות הפסקת קפה אחת ביום, שתרענן אותנו קצת ביום העבודה המעייף והמתיש שעובר עלינו. מסיבה זו, דרושה מכונת קפה לכל משרד קטן שמכבד את עצמו. הלקוחות וגם העובדים עצמם יעריכוPerfetto 1202A מאוד את העובדה שמכונת קפה טובה נמצאת במשרד והדבר יגרור עלייה בהערכתם את בעלי המשרד ואת המשרד עצמו.

קפה איכותי, מספק עוד כמה צרכים.

בקפה נמצא חומר הקרוי קפאין, שהוא חומר ממריץ. לכן, לאחר שתיית הקפה, העובדים יוכלו לגשת רעננים יותר ומוכנים יותר לעבודה. בנוסף, מכונת קפה למשרד קטן יכולה להוות פתרון למירוץ וללחץ של הבוקר, כאשר אין זמן לשתות קפה בבית במטבח. אבל למרות הכל, חשוב לזכור שכדי שמכונת הקפה תשמש בצורה היעילה ביותר את המשרד, הבעלים צריכים לבחור את מכונת הקפה המתאימה ביותר.


Leave a Reply

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן